Breaking

Saturday, October 19, 2013

GEMPAR! - Apabila Pekerja Binaan Menemui Herba berbentuk Manusia (6 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Mengemparkan apabila pekerja binaan di China menemui herba berbentuk manusia sewaktu membersihkan kawasan tersebut. Rasanya dalam penulisan tao ini bukanlah kali pertama, sebelum ini juga tao ada artikel menjumpai kejadian pelik sebegini.


Pekerja binaan di China gempar apabila menemui akar pokok mirip seperti manusia. Akar pokok ini mempunyai kaki,tangan,mata,mulut dan kemaluan seperti manusia. Akar mirip manusia ini ditemui semasa pekerja binaan mencabut pokok-pokok yang tumbuh meliar di kawasan yang ingin di buat bangunan di Danyang, Wilayah timur China.



Muka dan rambut yang juga seakan famous hapless Muppet lab technician, Beaker

Kejadian yang serupa dicatatkan sebelum ini pada Mei yang lepas.... pekerja binaan ini terkejut besar selepas menarik keluar akar yang menyerupai seorang lelaki yang sedang berbogel. Akar pelik mirip manusia ini seberat 3.5kg, tumbuhan jenis ini banyak ditemui di kawasan pergunungan tengah dan selatan China.


Pelik dan unik tumbuhan ini.... info untuk korang, kalau korang nak tau! tumbuhan yang meliar ini adalah tumbuhan jenis "Chinese Knotweed",Yang banyak di gunakan oleh orang-orang china dalam proses perubatan tradisional dengan tujuan untuk meningkatkan tenaga seksual lelaki, meningkatkan fungsi hati dan buah pinggang serta mampu membersihkan darah jika jika air rebusannya diminum dan dijadikan amalan.

Selain itu, ia juga digunakan untuk merawat insomnia, tulang yang lemah, sembelit dan aterosklerosis dan boleh meningkatkan tahap gula dalam darah dan melegakan sakit otot.


INILAH daun pokok herba yang memiliki akar seperti manusia

SUMBER : Dailymail, Alamcyber

TAOTAUAJER : Sebelum ini telah banyak penemuan akar pokok herba ini mirip seperti manusia. Namum begitu sehingga kini masih tidak di ketahui punca akar pokok herba ini sering membentuk seperti manusia. Wallahualam.. inilah tanda Allah mungkin ada hikmah disebaliknya  - Koleksi Pelik dan Unik
Adbox