Breaking

Thursday, September 22, 2011

GEMPAR! - Ubi berjantina lelaki dan perempuan ditemui

TAOTAUAJER - OMG! pelik dan sungguh aneh apabila ubi yang dijumpai sangat menyerupai tubuh manusia berpasangan lelaki dan perempuan.


Lihat lah ubi tersebut sangat menyerupai pasangan lelaki dan perempuan bogel

Ubi ini dijumpai dalam keadaan 'berpasangan'. Ubi ini terdiri daripada dua bentuk tubuh manusia. Satu diantaranya menyerupai perempuan dengan bentuk 'payudara' di bahagian atasnya, manakala satu lagi boleh dikelaskan sebagai lelaki kerana kelihatan "kelakian" dengan anggota tubuh yang menonjol dan tergantung di bahagian bawah.

Penemuan pelik ini, telah menarik minat salah seorang penduduk dan membelinya dengan 600 yuan. Berikutan itu beliau telah mendirikan sebuah tempat khusus di rumahnya untuk menarik minat pengunjung yang datang.

Pada tahun berikutnya, ubi pelik yang hampir serupa berupa seorang budak telah dijumpai oleh Zheng, 63, di Datianba Village, China.

TAOTAUAJER : Tao pon cam caye tak caye jer, sebab bentuk ubi tersebut sangat menyerupai lelaki dan perempuan. Tengok lame-lame cam seram la pulak... mner tau tetiba mata terbukak...ho ho ho - Koleksi Pelik dan Unik


Adbox