Breaking

Tuesday, September 11, 2012

SERAM! - Wajah aruah suami muncul di dinding bilik (3 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Kejadian aneh dan seram yang berlaku apabila wajah aruah suami wanita ini tetiba muncul di permukaan dinding bilik nyer. Seperti bekas tompokan kebocoran air yang menyebabkan terdapatnya tampak seperti wajah manusia di dinding tersebut.


Agak menyeramkan, apa yang akan korang rasakan jika melihat wajah orang yang sudah meninggal tiba-tiba muncul di dinding bilik korang?


Terkejut dan ketakutan. Itulah yang dirasakan Andrea Samuels (41), sewaktu melihat kotoran tiba-tiba muncul di dinding bilik tidurnya. Alangkah mengejutkan, apabila menyedari tanda tersebut adalah seakan wajah suaminya, Brian, yang meninggal dunia empat tahun lalu.

Andrea yang ketakutan lantas memutuskan untuk memanggil seorang paderi.

"Ada beberapa jenis gambar di dinding yang muncul nampak dari jauh, seperti susuk seorang lelaki," kata Dadson. Andrea yang sudah tinggal di rumah itu selama 10 tahun, terpaku ketika melihat wajah aruah suaminya seakan sedang mengawasi dirinya. "Aku melihat gambar itu selama tiga jam," kata Andrea.


Rumah Andrea menjadi angker setelah anjing peliharaannya yang bernama Hoob mati. Setelah itu, perkara-perkara ganjil sering terjadi, seperti perabut yang tiba-tiba pecah, atau lukisan yang jatuh dari dinding.

Sumber : The Sun

TAOTAUAJER : Agak seram la apabila muncul gambaran wajah pada dinding secara tiba-tiba, sape yang tak seram lagi-lagi kalau ia menyerupai orang yang rapat dan juga telah meninggal. Kadang-kadang mungkin juga ia sekadar ilusi formasi kotoran tersebut berbentuk menyerupai seperti apa yang kita pernah lihat sepertimana yang tao pernah perjelaskan tentang fenomena Pareidolia - Koleksi Cerita Angker

Adbox