Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » » WOW! | Besarkan Payudara dengan Cara Ditampar? Ouch! (PLUS VIDEO)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Bunyi nyer macam pelik jer kan, haaa.. yang lelaki tuh ramai la yang nak bacer nih bila sebut payudara nih. Tapi takper sebagai info, dengan cara di tampar anda iaitu wanita boleh membesarkan payudara anda seperti scarlett johansson....opss! hehee

Photobucket

saksikan video besarkan payudara dengan cara dilempang di bawah ini

Kebiasaan lumrah alam dimana tampar adalah menyakitkan, tapi korang tau tak ? di Thailand lain la pulak dimana apabila ditampar di bahagian dada @ payudara boleh membuatkan aset wanita yang satu ini bertambah besar.

Dukun pengubatan alternatif, Khemikka Na Songkhla, mengaku dimana mampu menambah ukuran payudara hanya dengan menampar-namparnya.

Ditambah dengan gerakan memijat, meramas, dan memukul, wanita 44 tahun ini menjanjikan hasil yang tak kalah dari pembedahan atau suntik silikon.

Wanita yang terkenal dengan sebutan Khunying Tobnom ini mempelajari teknik tampar payudara dari seorang nenek yang terinspirasi setelah melihat seorang remaja yang mencuba menambah ukuran payudaranya dengan krim.

Tak tu jer, bukan hanya mempelajari ilmu memperbesar payudara jer, Khunying jugak berguru teknik memperbesarkan bontot dan menegangkan bentuk wajah yang chubby. Semuanya dilakukan dengan cara yang sama, iaitu tamparan tangan.

“Orang-orang zaman dulu tak banyak tau tentang teknik ini, sebab dulu mereka tak mempedulikan ukuran payudara,” kata Khunying kepada Bangkok Post.

Yang unik nyer peubatan ini dilakukan dengan diiringi musik berirama up-beat yang membuatnya terlihat seperti sedang bersenam. So korang tak per la la pikir akan kesakitan, layan jer la.

Tamparan pun menjadi beraturan dan dengan rentak yang dijaga. Hasilnya, saiz payudara bertambah hingga dua inci.

“Jika ukuran dada Anda 30 inci, misalnya, akan membesar menjadi 32 inci setelah perubatan dilakukan. Kami akan merekodkan keadaan sebelum dan selepas perubatan dan harus Anda tanda tangani sebagai bukti,” Katanyer la.

Awalnya tak sedikit yang ragu dengan kemampuan teknik unik ini. Namun pengajian yang dilakukan Jabatan Kesehatan setempat membuktikan kebenarannyer. Pemerintah bahkan menaja sebuah program yang mendukung wanita-wanita Thailand untuk mempelajari teknik ini. Alasannya, untuk mengurangkan angka risiko pembedahan dan suntik silikon yang semakin menjadi-jadi.

Tapi tak semua orang dapat merasakan khasiat tamparan tangan Khunying.

Haaa...nie yang korang nak tengok kan




Kat atas tu tetiba jer citer pasal scarlett johansson, tau la scarlett johansson nake photos leaks dah tersebar dimerata tempat.



Photobucket
SUMBER | Daily Mail,Bangkok Post .
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post