Breaking

Wednesday, September 21, 2011

HOT! | Ping Busuk buat widget perkongsian trafik menguntungkan blogger

TAOTAUAJER - Seperti yang anda ketahui Busuk dimana tempat anda bing blog yang terkenal, tao pon dah lame bertapak ping disana. Korang tau tak Busuk sekarang sudah ade satu widget baru iaitu widget perkongsian trafik.

Photobucket

kalau korang nak tau ping.busuk kini telah menyediakan perkhidmatan pertukaran traffic kepada anda melalui widget yang kami reka khas untuk anda yang mahu mempromosikan laman anda. Buat masa sekarang mungkin widget ini bergerak perlahan kerana masih baru lagi. harap maklum.
busuk
korang tau tak bagaimana widget ini berfungsi? - widget ini akan memberikan pulangan trafik kepada korang yang telah menyumbang trafik kepada artikel user lain.. dalam erti kata lain, sekiranya busuk mendapati korang telah memberi 1 trafik kepada artikel lain, busuk akan memberikan 2 trafik kepada korang.. sekiranya 5, kami beri 10 kepada anda..

adakah sistem widget ini adil? - boleh dikatakan hampir 100% adil kerana, artikel yang akan terpapar di laman blog korang (sekiranya anda menggunakan widget ini) juga adalah dikalangan mereka yang meletakkan widget ini juga.. sekiranya laman seseorang itu tidak menyumbang trafik ke laman lain yang menyertai widget ini, peratusan hits ke blognya juga akan dikawal oleh sistem busuk..

Terdapat 3 jenis widget iaitu





Begini lah widget nyer

Photobucket


INGIN INSTALL WIDGET MACAM INI DI BLOG ANDA ? JOM IKUT LINK SINI


Link
Adbox