Breaking

Monday, July 20, 2015

OMG! - Gadis Cantik Ini Sanggup Korbankan Nyawa Untuk Lengkapkan Senarai Impian!

TAOTAUAJER - Seorang gadis yang baru berusia 17 tahun ini telah melengkapkan senarai impian atau bucket list yang mahu dikecapinya dengan penuh bermaruah selepas dia menggadaikan nyawa demi rakan baiknya.


Rebecca Townsend telah membuat senarai impian mengenai perkara yang ingin dicapainya, pertama dia mahu pergi ke Sepanyol, kedua mahu bercumbu dalam hujan dan yang terakhir dia mahu menyelamatkan nyawa orang.

Dia telah melengkapkan dua senarai yang pertama selepas tamat pengajian di sekolah pada tahun ini dan Rebecca juga dikatakan telah melangsaikan senarai impiannya selepas terkorban dalam satu kemalangan jalan raya.

Gadis yang berasal dari Connecticut, Amerika Syarikat ini dikatakan telah menolak rakannya daripada dilanggar sebuah kereta yang bergerak laju dari arah hadapan yang mengorbankan dirinya.

Senarai impian Rebecca telah ditemui di atas katilnya pada malam kejadian yang telah meragut nyawanya itu.

Keluarganya menyatakan tindakan Rebecca yang tidak mementingkan diri itu melambangkan karakternya yang suka membantu orang serta pentingkan reputasi sebagai seorang yang gemar membuat kerja amal.  Dia merupakan pengasas sebuah organisasi 


Adbox