Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » WOW! - Tsu, Sosial Media Terbaru Menghasilkan Wang Online 2015
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - TSU laman sosial terbaru yang di lancarkan pada 14 Oktober bakal mengubah cara pengguna melayari laman sosial. Syarikat ini ditubuhkan pada tahun 2013 oleh usahawan teknologi Sebastian Sobczak, Drew Ginsburg, Thibault Boullenger, dan Jonathan Lewin.

Tsu, Media Sosial Terbaru 2015

Al maklum pada tahun 2015 ni barang banyak dah nak apabila Malaysia menguatkuasakan GST 6% pendapatan haruslah dipertingkatkan, asyik duk online jer mana nak datang duitnya. Disini tao nak kongsikan dimana satu media sosial baru yang mungkin dapat tolong.... sambil online boleh jana pendapatan anda pada masa akan datang dimana laman sosial TSU, laman sosial jana wang online.

Pasti anda tertanya apa itu TSU, Tsu adalah Sebuah media sosial yang membayar aktiviti penggunannya baru saja dilancarkan dan ini adalah salah satu peluang  membuat duit secara online 2015. Untuk penggunaan maupun pendaftaran di Tsu sama seperti Media Sosial lainnya, dimana ianya percuma namun yang membezakan dengan Twitter, Facebook, Instagram dan lainnya adalah keuntungan perusahaan dari iklan yang keluar menjadi milik perusahaan, namun pada media sosial Tsu pendapatan yang didapatkan dari sponsor maupun partner diberikan kepada pengguna mereka hampir 90%. macam nie memang era baru cara jana income secara online tahun 2015.

Untuk mendapatkan income / duit dari media sosial Tsu ini cukup mudah, hanya dengan update status, upload gambar, berkomen maupun invite rakan untuk ikut dan register TsuBagaimana nak register Tsu? okay tu tao akan ceritakan kat bawah nanti.

Perbezaan antara laman sosial Facebook dan Tsu
Perbezaan antara laman sosial Facebook dan Tsu
Sebenarnya setiap apapun yang Anda lakukan pada media sosial manapun merupakan sesuatu yang bernilai, yang menarik para pemasang iklan maupun sponsor pada media sosial, namun keuntungan dari kandungan milik Anda tersebut tidak diberikan kepada Anda sama sekali, Anda hanya disuruh update status sebanyak-banyaknya, upload gambar viral tanpa bayaran, jadi komen pada status rakan tanpa keuntungan apapun, padahal semua itu adalah kandungan berharga bagi perusahaan Social Network. Namun di sosial media baru, Tsu ini mereka memberikan 90% nilai kandungan berharga tersebut kepada Anda kembali. Ini yang menarik dengan media sosial ini... kita bersosial dan kita dibayar sambil sambil kita bersosial/ online kita dapat jana income pada masa yang sama.

Untuk kepahaman yang lebih mendalam boleh saksikan video ini..


Beginilah cara bagaimana flow pembahagian income tsu kepada account anda...


Cara Daftar Tsu Media Sosial Yang Membayar

Pendaftaran atau registration pada tsu sedikit berbeza dari media sosial lainnya, Dimana anda harus mengapat undangan / invite untuk mendapatkan keuntungan dari Tsu.

Disini langkah -langkah register Tsu :

Langsung ke langkah-langkahnya:
1. Kunjungi website https://www.tsu.co/TAOTAUAJER
2. Masukkan kata pendaftaran atau mediasosial atau sosialmedia !
3. Klik Sign up !
4. Masukkan data-data Anda seperti daftar Facebook dan lainnya!
5. Lalu Klik Sign up & go straight to content
6. Cek Email untuk proses verification registration.

TAOTAUAJERApa lagi jadilah orang terawal yang berada dalam laman sosial Tsu ini dan menjana income buat tahun 2015. Media sosial terbaru yang pastinya mengubah cara anda bersosial selepas ini dengan Tsu menjana income melalui media sosial.
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post