Breaking

Thursday, July 18, 2013

GEMPAR! - Rangka Kepala Naga Raksasa Terdampar Di Pantai (4 GAMBAR + VIDEO)

TAOTAUAJER - Selama ini sudah banyak penemuan fosil dan tulang-tulang dinosour purba, sehinggakan sudah tidak terlalu menrik. Tapi kalau yang dijumpai adalah fosil kepala naga raksasa, ia memang menggemparkan. MISTERI! - Kewujudan Naga Menjadi Tanda Tanya (5 GAMBAR)


Sebuah fosil kepala naga raksasa setinggi 40 kaki (sekitar 12 meter) ditemukan terdampar di pantai Charmouth, British. Pertanyaan yang muncul adalah, siapa yang menemukan? Bagaimana boleh fosil sebesar itu terdampar di pantai?




Ini bukanlah sebenar-benarnya fosil atau tengkorak naga raksasa yang terdampar. Sebenarnya adalah ia sebahagian daripada untuk iklan yang di lakukan oleh Blinkbox untuk pelancaran musim ketiga Game of Throne

Blinkbox sendiri adalah syarikat pengeluar video game yang juga menjadi pengembang Game of Thrones. Dalam video di bawah ini, Korang dapat melihat proses pembuatan dan bagaimana fosil kepala naga ini memukau pengunjung pantai Charmouth.



SUMBER: Mashable

TAOTAUAJER : Amacam ia kelihatan seperti tulang fosil naga yang sebenar bukan, sungguh hebat mereka yang menghasilkan benda ini. Sememang nyer naga adalah sangat misteri dan menjadi haiwan lagenda meskipun kita tidak pernah melihatnya wujud. - Koleksi Misteri Haiwan Terdampar


Adbox