Breaking

Friday, March 29, 2013

WOW! - Braxton Jadikan Singa Sebagai Rakan Sepermainan (6 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Kebiasaannya kebanyakan kanak-kanak menjadikan kucing sebagai haiwan peliharaan, tetapi Braxton West-Smith bertindak lebih berani apabila bermain-main dengan anak singa. Anak singa sebagai haiwan perliharaan kesayangannya.


Kanak-kanak berusia tiga tahun itu adalah generasi terkini yang menjadi ahli kumpulan Sarkas Stardust. Selain dikelilingi ahli keluarga yang menguruskan sarkas berkenaan, West-Smith menjadikan anak singa Afrika, Zimbi, sebagai rakan. Stardust adalah kumpulan sarkas terbesar di Australia dan menggunakan pelbagai jenis haiwan liar untuk membuat persembahan.

Setiap pagi, West-Smith akan berkongsi meja dengan Zimbi untuk bersarapan serta bergurau-senda.


  

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan selama mana West-Smith akan bersahabat dengan Zimbi kerana aktivis yang membantah penggunaan haiwan dalam persembahan semakin berkembang di Australia.


SUMBER : Dailymail

TAOTAUAJER : Comel jer anak singa nie, boleh bermain-main seperti kucing tapi pastinyer tidak sama seperti kucing dan perlu berjaga-jaga kerana ia mempunyai naluri pemangsa apabila besar nanti sememangnyer akan dahagakan daging. Nanti rasenye kalau lama budak nie membesar bersama singa nie nanti jadi macam satu kisah mengharukan kerinduan Se'ekor Singa Kepada Tuannya. - Koleksi Menarik


Adbox