Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » WOW! - Popeye di dunia sebenar dengan rekod bicep terbesar di dunia (12 GAMBAR)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Ini lah POPEYE di dunia sebenar yang memegang rekod terkini bicep terbesar di dunia yang sebelum ini di pegang oleh Gregg Valentino kini di pegang oleh Moustafa Ismail dari Mesir.


Ini adalah hasil daripada sepuluh tahun mengepam besi dua kali sehari!

Moustafa Ismail dari Egypt mempunyai bisep 31 inci dan di nobatkan sebagai paling besar didunia. Beliau telah menghabiskan sepuluh tahun mengangkat besi dua kali sehari dan lengan atas beliau kini mempunyai lilitan yang sama seperti pinggang seorang budak lelaki. Tetapi walaupun kalau dalam kartun popeye suka makan bayam tapi disebaliknya dia membenci bayam.










 


sumber : iZismile


TAOTAUAJER : Besar betulkan bicep dye.. sampai mengelembung macam tu , nampak hodoh pon ade. Tapi kan cube korang bayangkkan pasti dye tak dah nak sentuh bahu sendiri di sebabkan oleh bicep yang terlalu tersembul - Koleksi Mereka yang Hebat


.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post