Breaking

Sunday, October 2, 2011

ANGKER! - Penampakan Hantu yang Menjadi Headline di Jepun!! [VIDEO]

TAOTAUAJER - Seram! Sekumpulan anak muda jepang sedang menyelenggarakan acara di sebuah restoran, acara yang berlangsung ramai itu tiba-tiba berubah menjadi menyeramkan karana lima orang pemuda tersebut menyaksikan pemandangan yang belum pernah mereka lihat sebelumnya.

Photobucket

Nih antara sedutan yang tao printscreen korang saksikan video di bawah nih

Sewaktu di temuramah, orang yang mengambil gambar tersebut mengatakan, awal nya kami semua bersenang-senang, hingga akhir nya salah satu teman kami menujukkan seorang wanita yang sedang duduk sendiri, beberapa teman mengatakan itu aneh, tapi saya hanya berpikir itu adalah seorang wanita yang memiliki dandanan aneh yang sedang menunggu temannya.

Video ini sempat menjadi Headline di jepun, beberapa pihak menyangsikan penampakan ini yang mereka rasakan terlalu nyata dan jelas. jarang sekali ada hantu yang muncul dengan sedemikian rupa

Bagaimana menurut korang,korang check la sendiri video 5 minit nih.
kalau korang takut, tao sarankan supaya menyaksikan video ini dengan berteman rakan-rakan.



TAOTAUAJER : Korang tengok perempuan tu da kena langgah dgn kereta api tu kan, tah tetia ade kepala menjenguk kat tepi tu yang terakan oleh camera. diharap korang tak kecewa la dengan keseraman video tao tunjuk nih eh... - Koleksi ANGKER!

SERAM! - Penampakan Hantu dalam Series Drama Korea [VIDEO] - 

MISTERI! - Penampakan Bunian Sewaktu PIkat Ayam [VIDEO] - 
Adbox