Breaking

Thursday, September 15, 2011

Wow | Awan Berbentuk Wajah Elvis Presley Tertangkap kamera



TAOTAUAJER - Seorang penggemar Elvis Presley terkejut ketika dirinya melihat awan yang tidak biasa, kerana kelihatan sama seperti legenda muzik pop itu.
Link
Awan Berbentuk Wajah Elvis Presley Tertangkap kamera

"Ini menarik perhatian saya ketika matahari muncul dari belakang awan yang menggelap dan saya menyedari bahawa awan tersebut membentuk sesuatu yang pelik ," kata Marta Gerique.

"Pada mulanya saya tidak melihat seperti Elvis, namun lama-kelamaan saya yakin itu adalah Elvis. Bentuk dari rambut Elvis tampak begitu jelas. Maka saya terus ambil gambar bentuk awan tersebut menggunakan Blackberry saya," kata wanita yang tinggal di Valencia, Sepanyol.

"Saya menyesal saya tidak mempunyai kamera yang canggih untuk mengabadikan fenomena pelik tersebut, sehingga tidak boleh mendapatkan gambar berkualiti yang lebih baik tetapi itu adalah saat yang sangat beruntung buat nya," tambahnya.

Bacakan lagi Post-post berkaitan dengan awan :

Adbox