Breaking

Monday, May 23, 2011

Wow | Kepulan awan berbentuk Jenazah di kapan terlihat di langit

Kepelikan apabila dua anggota tentera terlihat kepulan awan yang berbentuk seperti jenazah yang dikapan, adakah ini yang dikatakan awan tegak seperti yang berlaku sebelum kejadian Tsunami yang berlaku di Jepun.

Ini gambar penampakan awan seperti jenazah yang dikapankan

KOTA BHARU | Dua anggota tentera terkejut apabila terlihat kepulan awan yang berbentuk seperti jenazah yang dikapan berdekatan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra pada waktu awal pagi baru-baru ini.

Kedua-dua mereka, Penolong Pengawal Gudang Peluru, Koperal Mahiran Che Taib, 33, dan Koperal Suhaimi Mahsan, 38, dari Kem 21 Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) Pengkalan Chepa mendakwa melihat objek itu pada pukul 6.40 pagi.

Menurut Mahiran, dia melihat kepulan awan berbentuk aneh itu selepas menunaikan sembahyang Subuh di surau kem tersebut.

Ketika itu dia berjalan keluar dari surau untuk meneruskan tugas di balai pengawal dan menjenguk rakan yang bertugas di menara kawalan di kem tersebut.

Kemudian rakannya (Suhaimi) tunjuk isyarat menggunakan tangan supaya melihat ke langit kerana terdapat objek berbentuk jenazah setinggi lebih satu meter dan ia seolah-olah sedang bergerak turun dari langit," katanya ketika ditemui.

Selain itu, Mahiran berkata, kepulan awan yang berbentuk seperti kalimah syahadah juga kelihatan di atas objek tersebut..


.
Adbox