Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » OMG! | Telur berbentuk Pisang ditemui 'Aneh'
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


TAOTAUAJER
- Telor oh telor, teringat pulak telor dibasuh..hehe. Disini tao nak tunjukan lagi perkara pelik yang jarang-jarang kita jumpa seperti sebelum ini tao pernah tunjuk perkara aneh dimana " Ade telor dalam telor" tapi kali ini pulak "telor berbentuk pisang"...Memang pelik


Pelikan bentuk nyer, mesti korang pelik dan tak percaya..iyer nih telor. Tengok lagi gambar bawah ini.


Photobucket


Lihat lah...Memang pelik kan.. Sume nih kuasa Allah, macam-macam perkara pelik kat dunia nih


Photobucket
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post