Breaking

Tuesday, June 17, 2014

GEMPAR! - Apabila Wanita Melahirkan Cicak Dituduh Pengamal Ilmu Hitam Di Nusa Tenggara (2 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Di Indonesia sebuah kampung di Oenunto, Nusa Tenggara Timur gempar apabila seorang wanita dikatakan melahirkan seekor cicak. Debi Nubatonis dilaporkan melahirkan seekor cicak sebesar anak tangan bulan lalu selepas mengandung selama 9 bulan.


Beliau melahirkan anak cicak ini di ruamh beliau dan kelahiran disambut oleh seorang bidan kampung. Mak bidan terkejut selepas seekor cicak keluar dari rahim Debi Nubatonis dan bukannya seorang bayi. Apabila berita tersebar orang kampung mengamuk dan mengancam memukul Debi Nubatonis dan ahli keluarga beliau kerana disyaki pengamal ajaran ilmu hitam.


Si ibu berjaya diselamatkan dan dihantar ke sebuah hospital berdekatan untuk pemeriksaan. "Anak" beliau juga dihantar ke hospital yang sama untuk ujian. Pihak hospital percaya ini semuanya adalah helah dan Debi Nubatonis sebenarnya mengalami apa yang dipanggil "ghost pregnancy".

Fenomena ini adalah kejadian pelik dan luar biasa dan berlaku apabila ada wanita yang ingin sangat untuk mengandung sehingga menunjukkan symptom seperti mereka benar-benar mengandung walaupun tidak. 


Adbox