Breaking

Monday, March 3, 2014

WOW! - Penemuan Mengejutkan Di Tandas El Chapo Penjenayah Dikehendaki (14 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Joaquin 'El Chapo' Guzman penjenayah sebagai mafia serta keldai dadah paling berkuasa dan dikehendaki dalam sejarah telah melarikan diri dari penjara pada 2001 telah berjaya di tangkap pada bulan lepas. Rahsia raja dadah, Joaquin ‘El Chapo’ Guzman yang menjadi buruan polis antarabangsa sejak 13 tahun lalu terbongkar. Apabila satu penemuan yang mengejutkan dijumpai di dalam bilik air rumahnya. Jom kita lihat...


Polis Marin Mexico yang menggeledah rumah bekas isteri Guzman di sini pada mulanya berdepan kesukaran mencari laluan rahsia terbabit kerana ia ditutup rapi dengan pintu besi.

Namun sebaik berjaya membukanya, apa yang mengejutkan dalam rumah penjenayah ini adalah apabila di jumpai satu terowong rahsia yang di sembunyikan di bawah bath tube. Terowong berkenaan pula didapati berhubung dengan enam buah rumah berhampiran.

Laluan rahsia di rumahnya ini berhubung dengan satu terowong bawah tanah untuk melarikan diri setiap kali diserbu pihak berkuasa.


El Chapo Penjenayah dikehendaki yang berjaya di tahan tanpa sebarang tembakan dilepaskan oleh pihak berkuasa.




TAOTAUAJER : Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak... mafia-mafia dadah mexico memang licik, pelbagai macam cara yang dilakukan untuk menyeludup dadah di negara tersebut.


Adbox