Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » OMG! - Gadis Ini dikecam kerana buat Resipi Pancake Haid
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Seorang gadis didakwa membuat pancake (lempeng) dengan menggunakan darah haidnya sendiri tersebar di laman sosial dan dikecam hebat oleh netizen.


Lapor portal MyNewsHub, gadis itu didakwa taksub dengan program 'Free Bleed' sehingga sanggup membuat makanan yang menjijikkan menggunakan darah haidnya sendiri.

"Entah apa gilanya gadis yang elok berhijab dan menggelarkan dirinya Nur ini,"

Nur dilaporkan memuat naik resepi pancake darah haid di laman Instagramnya...

Berikut merupakan pancake darah haid ‘gadis’ ini yang difitnahnya.


Bukan tu jerr , terdapat juga waffle disaluti darah haid.


Namun begitu... yang sebenarnya adalah berpunca dari sebuah akaun palsu yang menggunakan gambar lain untuk mempromosikan program 'Free Bleed' berkenaan.

Pemilik gambarnya juga telah tampil menafikan dirinya terlibat dalam program itu dan berang dengan tindakan pemilik akaun palsu itu menggunakan gambarnya.

Memang sangat melampau pemilik akaun palsu ini, diharapkan pihak berkuasa melakukan siasatan terhadap perkara ini. Akibatnya, gadis itu difitnah, dicerca, dikecam dan pelbagai lagi tohmahan dilemparkan terhadapnya.

TAOTAUAJER :Orang ramai dinasihatkan tidak terus percaya dengan berita yang tersebar. Sebaliknya menyiasat dulu isi kandungan berita agar tidak tersebar fitnah..
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post