Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » OMG! - Lelaki mati akibat minum Coke sambil makan Durian AWAS!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Petua orang dulu-dulu kata kalau kita makan durian jangan makan ubat tak pun kalau dah makan ubat tak boleh makan durian. Panas dalam badan katanya.. Tapi betul la kalau kita makan durian banyak memang panas pun.


Ada satu kes ni, seorang pelancong Cina meninggal dunia di Thailand akibat banyak makan durian tapi bukan sebab dia makan ubat. Cumanya lepas dia makan durian yang banyak dia pi minum air tin Coca Cola.

Perhhhh.. Impaks dari campuran durian dan minuman Coca Cola umpama bisa ular Cobra. Makkk aiii giler bahaya siot. Gomez baru tahu ni, selalu ingat ubat je yang bahaya rupanya air bergas lagi bahaya.


Akibat dari itu mangsa mengalami masalah jantung yang tak berfungsi dan tekanan darah naik dengan mendadak hingga menyebabkan kematian.

Korang lepas ni kalau makan durian pastikan lapan jam atau pun lebih daripada lapan jam baru korang boleh makan ubat atau pun minum minuman bergas tu.

Kalau kurang daripada tu takut badan korang jadi kot lain je kihkihkih. Jaga-jaga noh jangan buat main dengan raja buah.-TiraGomez/UtaraNews.com 


.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post