Breaking

Monday, June 9, 2014

WTF! - Kerana Bosan,lelaki Ini Menyepak Wanita Yang Lalu Di Sebelahnya [VIDEO]

TAOTAUAJER - Keadaan yang mengejutkan seorang samseng menendang seorang wanita separuh umur di wajah ketika ia berjalan menyusuri jalan.


Mariola Symanska, 54, sedang dalam perjalanan pulang dari kedai-kedai di Gdansk, Poland, ketika suspek penyerang, Piotr Czarnecki, mendekatinya dan menyerangnya kerana dia ingin 'berlatih seni bela diri'.

Suspek 27 tahun menendang perutnya sebelum mengangkat kakinya untuk menendang wajahnya ketika ia berjalan berseorangan.

Ketika ia jatuh di lantai dalam keadan kesakitan, lelaki tersebut berjalan pergi seolah-olah tidak ada yang terjadi.

Mangsa mengatakan kepada media tempatan: "Saya tidak tahu siapa orang ini dan saya tidak tahu mengapa dia menyerang saya."

"Ketika ia mendekati saya ia mengatakan sesuatu yang sangat lantang pada dirinya sendiri, dan kemudian ia hanya menyerang. '

Seorang juru cakap polis mengatakan penyerang itu telah berjaya ditangkap.

Czarnecki mengatakan ia melakukannya kerana dia bosan, dan ia ingin berlatih beberapa 'pergerakan' nya pada orang sambil berjalan-jalan.

Dia menghadapi 3 tahun penjara kerana melakukan serangan tak berperasaan.



TAOTAUAJER : bangang sungguh.. sungguh tiada moral, tak pasal-pasal dengan tindakan bodoh ini dia di hadapkan dengan tuduhan serangan tidak berperasaan dan di jatuhkan hukuman penjara selama 3 tahun. Haaaaa nah.. ambik nak sangat duduk dalam penjara ko lawan la dengan jenayah-jenayah yang lagi hebat di sana tu..

Adbox