Breaking

Sunday, March 23, 2014

DAHSYAT! - Padah Melanggar Lampu Merah Suami Isteri Melambung Ke Udara [VIDEO]

TAOTAUAJER - Satu kejadian ngeri yang mengejutkan di China. Kejadian ini sudah berlaku pada 5 Februari lalu. Namun pihak polis China baru mendedahkan foto yang diambil dari rakaman CCTV semasa pasangan pertengahan umur dilanggar oleh sebuah kereta.


Mangsa yang bernama Hu Mou, dan isterinya. Mereka sedangh memandu sebuah kenderaan roda 3. Mereka dikatakan tidak mematuhi arahan lampu merah yang sedang menyala. ketika melintas menyebabkan sebuah kereta menghentam mereka.


Gambar yang dirakam kelihatan dahsyat, di mana keduanya melambung ke udara dan kenderaan mereka hancur hingga tidak berbentuk. Sementara kereta yang melanggar kelihatan rosak di di bahagian tepi. Hu Mou dan isterinya maut di tempat kejadian.

Gambar ini dikeluarkan sempena anjuran untuk keselamatan bersama dengan berkendaraan lalu lintas. Gambar tersebut mampu membuat ramai orang terkejut dan berfikir sejenak sendirian.

Selain dari pada itu terdapat juga kejadian yang sama berlaku apabila melanggar lampu isyarat merah. Saksikan  video di bawah ini...



sumber : Dailymail

TAOTAUAJER : Dengan itu di ingatkan kepada semua, janganlah melanggar lampu isyarat merah.. ini kerana ia sangat berbahaya dan boleh meragut nyawa. Ingatlah orang yang tersayang. - Koleksi Kemalangan


Adbox