Breaking

Monday, September 24, 2012

SERIUS! - Menghisap Payudara Selamatkan Perempuan dari Kanser?

TAOTAUAJER - Pada hari Sabtu (19/3/2011) telah tersiar dari BlackBerry Messenger(BBM), mengenai cara pencegahan kanser payudara. Dalam BBM tersebut mengatakan kanser payudara boleh dicegah jika terus payudara dihisap oleh pasangannya.


Dalam BBM tersebut, data tersebut diambil dari situs berita internasional BBC dan Jabatan Kesihatan dari Britain. Berikut isi BBM untuk mencegah kanser payudara dengan cara menghisap.

Dalam waktu dekad mungkin akan ada wanita yang mahu membayar orang terutama lelaki untuk menghisap payudara mereka?

Dalam Beranda BBC Top News Story: Doktor menyarankan bahawa payudara wanita yg disedut secara teratur akan sangat bagus untuk mengurangi risiko terkena kanser payudara.

Dikatakan pula bahawa penghisapan payudara secara teratur akan menurunkan tingkat risiko yang cenderung menyebabkan berkembangnya kanser payudara.

Payudara harus disedut sering mungkin, hal ini dipercayai akan membantu perempuan melawan kanser payudara.

Pesan ini dibuat oleh Jabatan Kesihatan dengan tema “Melawan Kanser Payudara”.

SUMBER : Gempak.org

TAOTAUAJER : Kalau sebelum nie ade tips kesihatan buat lelaki kalai renung payudara selama 10 minit dapat memanjangkan usia lelaki. Haaa...kali ini khas buat perempuan yang sudah berkhahwin pulak. Agak-agak nak kurangkan risiko dari kena kanser payudara cepat-cepat la kawin...hehe

Adbox