Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » INSAF! - Apabila Penzina Dihukum Tembak Dikhalayak Ramai (6 GAMBAR)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Penzina Dihukum Tembak Dikhalayak Ramai di Yaman dimana Yehya Hussein al-Raghwah bekerja sebagai tukang gunting rambut telah didapati bersalah merogol dan kemudian membunuh budak lelaki berusia 11 tahun Hamdi al-Kabas yang datang ke kedai gunting rambut beliau untuk menggunting rambut untuk Hari Raya.



Tahu la apa jenis kaedah soal siasat polis menggunakan di Yaman, tetapi Yehya Hussein al-Raghwah mengaku untuk merogol dan membunuh budak berusia 11 tahun.

Saksikan gambar-gambar pelaksanaan ini di Yaman di bawah ini.

Saat - saat sebelum dirinya di bunuh , apakah yang bermain di fikiran orang ini?





Kalau korang nak tau di dunia ini terdapat 59 buah negara yang masih mengamalkan hukuman mati. Pelaksanaan pelaksanaan nineth Yehya Hussein al-Raghwah Yaman tahun ini, menjadikan mereka salah satu pengguna yang paling prolifik hukuman mati (menurut Amnesty International). Yaman tidak dikenali terutamanya untuk mempertahankan hak asasi manusia yang sama ada Yehya Hussein al-Raghwah menerima perbicaraan yang adil dipersoalkan.

TAOTAUAJER : Perhatikan bagaimana hukuman mati awam sentiasa dihadiri oleh kanak-kanak. Dan sorakan semua orang selepas pukulan seolah-olah seseorang hanya menjaringkan gol kemenangan dalam permainan bola sepak. Kalau la kat malaysia mengamalkan cara hukuman macam ni agaknya setiap hari ade orang yang akan di bunuh serius ade jer kes rogol di keluarkan media.. yang tak keluar media tu ade korang tau? - Koleksi Renungan Bersama

.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post