Breaking

Thursday, September 6, 2012

#FAIL - Hampir Mati Ingin Buat Kejutan Kepada Kekasih (5 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Kejutan merupakan perkara yang disukai oleh kaum wanita. Oleh itu, seorang lelaki China dikenali sebagai Hu Seng hampir mati ketika ingin memberi kejutan sempena hari ulang tahun kekasihya. 


Hu Seng telah bertindak kurang bijak dengan masuk ke dalam kotak untuk ‘dikirim’ kepada teman wanitanya, Li Wang. Ini semua dilakukan demi cinta sejatinya.


Idea bodoh Hu Seng memakan dirinya sendiri apabila kotak tersebut tertutup rapat dan menyebabkan dia mengalami kesukaran bernafas. Tambah menyulitkan keadaan, kotak tersebut lewat dihantar ke pejabat Li Wang selama 3 jam. Hu Seng ditemui dalam keadaan pengsan oleh teman wanitanya sebaik sahaja Li Wang membuka kotak tersebut. Sepasukan paramedik berkejar ke pejabat Li Wang dan Hu Seng diberi rawatan kecemasan dengan segera.

Setelah sedar, Hu Seng mengaku bahawa dia cuba membuat lubang pada kotak tersebut namun gagal kerana kotak tu terlalu tebal. Dia tidak mahu menjerit meminta tolong kerana bimbang kejutannya gagal.

TAOTAUAJER - Adoyai agak-agak la kalau nak buat suprise pon fikir la keselamatan diri ! Ini orang berfikir menggunakan kepala lutut~ lain kali pikir guna otak lar - Koleksi Ragam Pelik

Adbox