Breaking

Friday, July 6, 2012

WOW! - Pancang Konkrit Berduri dibina menghentikan pengemis yang tidur di bawah jambatan (4 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Wow, pancang konkrit yang tajam di letakkan di bawah jambatan bandar China dalam usaha untuk mengurangkan kegiatan orang yang tidur sesuka hati di tempat awam.


Gambar menunjukkan spike konkrit 20 cm yang di bina di sekitar Guangzhou telah mencetuskan kemarahan dimana rakyat marah pihak berkuasa dimana cuba untuk 'menyembunyikan' masalah ketiadaan tempat tinggal. Tetapi tujuan yang sebenar kegunaan pancang tersebut tidak dinyatakan.
Lihat lah spike-spike konkrit yang telah dibina, ini macam sememangnye tak boleh la nak melepak baring-baring atau duduk-duduk.





Ini adalah kerana Biro Pengurusan bandar, Biro Pengangkutan dan Biro Pembinaan semua dinafikan akan kerja-kerja pembinaan ini.

200million mengejutkan penduduk 1.4billion China dipercayai hidup di jalanan, mengikut statistik terkini. Sumber di lapangan terbang bandar berkata: 'Mereka telah dibina oleh agensi pentadbiran Daerah, kerana terlalu banyak orang kehilangan tempat tinggalnya dan berkumpul di bawah jambatan.

Mereka tidak hanya berehat di sana tetapi siap ada pembakaran untuk memasak di sana juga, yang menimbulkan bahaya. - dailymail

TAOTAUAJER : Ade betulnyer, ini lah cara bagi mengurankan sakit mata memandang apabila bi kali lima dan bawah jambatan di jadikan tempat-tempat orang tidur , tpi di fikirkan pon agak kejam..siap spike konkrit tu.
Adbox