Breaking

Wednesday, May 2, 2012

WOW! - Kapal Terbang Hello Kitty dilancarkan oleh Taiwan Eva Air (20 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Hello kitty adalah wakta kartun yang tidak asing lagi kartun kucing yang sangat comel yang selalu menjadi idaman ramai kanak-kanak kecil. Penggermar hello kitty hari ini sudah dewasa dan ini adalah pengalaman baru mereka untuk mencuba kapal terbang Hello kitty yang di keluarkan oleh EVA Air.


Syarikat penerbangan Taiwan Eva melancarkan tiga pesawat khas bertemakan Hello Kitty dalam usaha untuk meningkatkan industri pelancongan negara yang sedang merundum.

Saksikan gambar-gambar di bawah ini...


Penumpang yang menggunakan pesawat juga akan menerima tiket dan kad menaiki pesawat bertemakan Hello Kitty. Hello Kitty menjadi motif serta-merta diseluruh pesawat dan segala-galanya daripada kaunter self check in sehinggalah ke dalam kapal dimana Hello Kitty meliputi segala-galanya termasuk pilihan hidangan menu yang direka khas.




Tiket penerbangan Hello Kitty EVA Air.. cute tak?

Jom kita lihat ruang dalaman kapal terbang tersebut pulak




Semua hidangan,perhiasan dan barangan tanpa mengira kelas, semua nya berjenama dengan Hello Kitty:

Di atas kapal pesawat tersebut lebih 100 item dalam penerbangan yang direka khas dengan motif Hello Kitty - termasuk penutup sandaran kepala, tisu, cawan kertas, peralatan, botol susu, makanan ringan, dispenser sabun, losyen tangan, makanan, ais krim, apron atendan penerbangan. .. walaupun beg barf.




Sabun dan losyen pada penerbangan berjenama Hello Kitty










Kita lihat pramugarinya pulak




 


Amacam? kalau korang naik kapal terbang nieh? confrm tak nak turun....


Kalau korang nak tau , Hello Kitty  menjadi terkenal pada tahun 1990-an dan seterusnya menjadi satu jenama antarabangsa yang sangat berjaya dalam fesyen, TV dan permainan video.
Adbox