Breaking

Tuesday, January 10, 2012

ANEH! - Restoran Kuburan, kedai makan terdapat kubur di India (7 Gambar)

TAOTAUAJER - Di India kematian adalah sebagian dari kehidupan dan disebuah restoran di Barat India, kuburan berada di tengah-tengah restoran tersebut. Restoran yang berada di Ahmadabad tersebut terkenal dengan teh susunya, mentega rollnya serta kuburan yang berada diantara meja-mejanya.

Orang yang duduk berhampiran kubur di New Lucky restaurant di Ahmadabad, India

Di India, di mana kepadatan penduduk yang tinggi boleh membawa kepada masalah kesesakan, ia biasanya perkuburan untuk memenuhi pelbagai tujuan, kata Varis Alvi, seorang profesor bersara di Ahmadabad. Pendatang baru ke bandar-bandar yang ditubuhkan khemah-khemah di dalam kawasan perkuburan, dan perniagaan yang ditubuhkan gerai-gerai di sebelah kubur.



'Kawasan perkuburan di India tidak pernah adalah tempat yang menakutkan,' kata Alvi. "Kami tidak mempunyai kesusasteraan yang bagus cerita-cerita seram, jadi kita tidak perlu takut banyak hantu. '





TAOTAUAJER : Dalam banyak - banyak cerita hantu kat dunia nih kalau melayu ade hantu puntianak la, pocong la, kalau orang putih de drakula la, china ade hantu lompat lompat kalau india ade hantu ape?? Pernah tak korang terfikir??


Adbox