Breaking

Tuesday, December 27, 2011

Wow! - KOK THAI Lelaki magnet kembali beraksi !

TAOTAUAJER - KOK THAI membuat demonstrasi melumurkan serpihan kaca tajam tanpa sebarang luka pada kulit kepalanya di Ipoh semalam.


IPOH – Setelah lebih setahun menyepi, Tan Kok Thai, 72, warga emas yang memiliki kuasa magnet sehingga dapat melekatkan pelbagai objek di badannya sejak tahun 2002 kini kembali.

Dia yang berasal dari Gunung Rapat di sini mendakwa mempunyai keistimewaan terbaharu apabila kulit tubuhnya tidak lut apabila dilumur dengan serpihan kaca tajam.

“Dahulu, saya pernah dicabar seorang lelaki dari India agar mempelbagaikan kemahiran selain hanya melekatkan pelbagai objek pada badan.

“Baru-baru ini, saya cuba melumurkan badan dengan serpihan kaca tajam dan nyata ia langsung tidak melukakan kulit saya,” katanya ketika mengunjungi pejabat Kosmo! di sini semalam.

Serentak dengan itu, katanya, dia membuat keputusan untuk menarik balik hasratnya untuk bersara seperti mana yang dibuatnya pada Julai tahun lalu demi untuk berbakti kepada masyarakat.

“Kenangan mengadakan persembahan amal membantu mengutip derma bagi pertubuhan anak yatim dan miskin sentiasa mengusik perasaan saya.

“Sekarang saya bersedia mempamerkan keistimewaan saya semula bagi membantu golongan memerlukan selagi hayat masih ada,” katanya.

.
Adbox