Breaking

Saturday, December 31, 2011

PELIK! - Salji turun di Gurun Sahara (15 Gambar)

TAOTAUAJER - Pelik...inilah yang berlaku di Gurun Sahara, apa bila salji turun di gurun sahara. Kejadian ini berlaku pada bulan 5 tahun 2010. Betapa besarnya kuasa ALLAH..tempat yg di anggap kongtang pun boleh ada salji


Perlihatkan lagi gambar-gambar kebesaran Allah di bawah ini....


















Tanda Akhir zaman: Padang pasir subur dengan pertanian

Firman Allah yg bermaksud "Engkaukah yg lebih baik atau orang yg taat mengerjakan ibadah pada waktu malam dengan sujud dan berdiri sambil takutkan azab pada hari akhirat serta mengharapkan rahmat tuhannya? katakanlah lagi kepadanya : "adakah sama orang yg mengetahui dengan orang yg tidak mengetahui?" sesungguhnya orang yg dapat mengambil pelajaran dan peringatan adalah orang yg berakal sempurna"

Sabda Rasulullah s.a.w pula yg bermaksud "Hari kiamat tidak akan terjadi sebelum tanah-tanah Arab sekali lagi menjadi subur dan dipenuhi sungai-sungai" (Riwayat Muslim)


TAOTAUAJER - Kita dapat lihat pada waktu ini salji telah turun di semenanjung Arab. Ini menandakan tanah arab telah subur dan menjadi tempat pertanian. Semoga perkara ini menjadi renungan buat kita semua, semoga Allah memasukkan kita ke dalam golongan orang yg di beri petunjukNYA. Amin.


Adbox