Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » OMG! - remaja bunuh diri dengan terjun ke sungai yang penuh ikan piranha
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - OH! Memang Giller! Seorang remaja dipercayai membunuh diri selepas terjun ke dalam sungai yang penuh dengan piranha, ikan yang memakan daging. Mak ai..berani giller, korang penah tengok macam mana ikan phirana makan manusia?? yang tu korang tengok kat SINI


Polis berkata, nelayan tempatan berusia 18 tahun itu dimakan hidup-hidup selepas terjun dari kanunya ke dalam sungai di timur laut Bolivia, minggu lalu.

Polis tempatan, Daniel Cayaya berkata, remaja itu dipercayai mabuk ketika itu.

Kejadian berlaku di Rosario del Yata, 640 kilometer ke utara La Paz, ibu negara Bolivia.

Kejadian itu hanya diketahui semalam selepas ia dilaporkan oleh sebuah stesen radio tempatan.

Menurut Cayaya, pihaknya mengesyaki suspek membunuh diri kerana dia adalah nelayan di wilayah berkenaan yang tahu mengenai Sungai Yata dan hidupan di dalam sungai itu. - Agensi

Ko memang hebat la , memang paling berani tp nak bagi award kao pon dah mati....hehe, namamu tersemat di berita jer la... Tao anggap pembunuhan diri ini paling RARE

SUMBER

Photobucket - NGERI! Kesan Akibat Di Baham Ikan Piranha


Link
.
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post