Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » Tau Tak | Inilah Tembikai terkecil didunia
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Kalau korang nak tau berdasarkan fakta mengenai buah-buahan di duna nieh, “terdapat lebih 1200 jenis tembikai yang tumbuh seluruh dunia dalam 96 negara”. Di sin tao nak kongsikan satu jenis tembikai iaitu tembikai paling kecil di dunia. Ia diberi nama “pepquinos” dan tumbuh di Amerika Selatan.


Lihat lah betape kecil nyer tembikai tersebut, geram betul rase nak kunyah-kunyah jer buah nieh. Harap-harap manis la eh..hehe


Comel jer kan kecik-kecik...teringat tomato yang kecik-kecik macam ceri tu



Photobucket .
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post