Breaking

Wednesday, April 27, 2011

Wow | Serbuk Penaik Selera membuatkan lelaki dirogol wanita

WWWow..Heboh, tentang penjualan serbuk perangsang wanita di terengganu. Tao nak cakap awal-awal, kepada lelaki anda mungkin akan dirogol oleh wanita setelah wanita meminum air yang diletakkan serbuk ini...Awas yer
!!


Caranya mudah. Cuma koyak, campurkan ke dalam minuman dan kacau hingga sebati, namun kesannya amat berbahaya kerana ia dikatakan mampu meningkatkan nafsu seks wanita secara mendadak hingga memudahkan mereka menjadi mangsa rogol.

Bungkusan serbuk perangsang seks yang berharga RM15 hingga RM50 sebungkus itu kini sering digunakan lelaki hidung belang sekitar bandar ini untuk memerangkap wanita yang baru dikenali hingga ke bilik tidur.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner K Manoharan meminta orang ramai terutama wanita lebih berhati-hati untuk mengelakkan mereka menjadi mangsa lelaki yang melakukan jenayah seks menggunakan serbuk perangsang seks terbabit.

Menurutnya, biarpun belum menerima laporan kes khususnya rogol yang menggunakan bahan perangsang seks terbabit, polis tidak menolak kemungkinan kejadian seperti itu boleh berlaku.

Pergh...ini macam memang merbahaya buat lelaki, tak pasal-pasal runtuh iman, dan mesti ramai tercari mana ada jual serbuk nieh..boleh bagi kat aweks2 deorang..damn~

Photobucket
SUMBER | myMETRO
Adbox