TIPS! - Apa yang harus korang tahu tentang ini sebelum beli laptop!

Wow! - Hanya gadis yang cun dan payudara besar jer boleh petik teh kat ladang ni

TAOTAUAJER - Pergh..nie nak jaga kualiti kew ape sampai cara macam nieh pon ader..kalau nak tau hanya gadis yang cantik dan berpayudara besar jer yang boleh petik teh kat ladang nieh...cam harem~ unik gak



Tengok lah petik menggunakkan mulut

GUSHI - Sebuah ladang teh di China hanya akan mengupah perawan untuk mengutip daun teh di ladang mereka kerana mahu mengekalkan kualiti daun itu, lapor sebuah akhbar semalam.

Korang kengok gambar gadis-gadis cun nieh~

Memetik menggunakan mulut dan payudara yang besar..haha!!

Gadis-gadis itu juga tidak dibenarkan mengutip daun teh dengan tangan tetapi perlu menggunakan mulut mereka untuk melakukan tugas tersebut.

Tengok lah..tu yang teh tu jadi sedap kot

Daun teh yang sudah dipetik itu perlu dimasukkan ke dalam sebuah bekas yang diikat di leher mereka.

tu diaa pucuk teh yang telah dikutip..tidak boleh disentuh dengan jari tauu!!

Dalam satu iklan untuk mencari pemungut teh sepenuh masa, pihak pengurusan Ladang Jiuhua yang terletak di sini, wilayah Henan menyatakan, pemohon mesti seorang perawan dengan saiz payu dara yang agak besar.

"Mereka perlu membersihkan diri setiap kali sebelum mula bekerja dan melakukan senaman khas untuk menguatkan leher dan bibir," kata jurucakap ladang berkenaan, Li Yong.

Menurutnya, ladang itu menawarkan gaji £50 (RM249) sehari yang dianggap lumayan di China kepada gadis-gadis terbabit.

Legenda tempatan menyatakan, daun teh itu dipungut oleh pari-pari dengan menggunakan mulutnya dan minuman herba tersebut didakwa dapat mengubati pelbagai jenis penyakit. - Agensi



Photobucket
.
:
:
:
:
Photobucket
Kunjungi juga Facebook Blog Taotauajer : Jom ke Page Tao TAOTAUAJER | Enhanced MyBloggerTricks.com

ARTIKEL MENARIK

 
Copyright © 2014 ! TAO TAU AJER - All Rights Reserved
|Blogged.my | | | best entertainment blogs| PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger|
Template By Catatan Info