Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » » » » » » » » Wow! - Hanya gadis yang cun dan payudara besar jer boleh petik teh kat ladang ni
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Pergh..nie nak jaga kualiti kew ape sampai cara macam nieh pon ader..kalau nak tau hanya gadis yang cantik dan berpayudara besar jer yang boleh petik teh kat ladang nieh...cam harem~ unik gak




GUSHI - Sebuah ladang teh di China hanya akan mengupah perawan untuk mengutip daun teh di ladang mereka kerana mahu mengekalkan kualiti daun itu, lapor sebuah akhbar semalam.

Korang kengok gambar gadis-gadis cun nieh~ Memetik menggunakan mulut dan payudara yang besar..haha!!

Gadis-gadis itu juga tidak dibenarkan mengutip daun teh dengan tangan tetapi perlu menggunakan mulut mereka untuk melakukan tugas tersebut.


Tengok lah petik menggunakkan mulut.. tu yang teh tu jadi sedap kot

Daun teh yang sudah dipetik itu perlu dimasukkan ke dalam sebuah bekas yang diikat di leher mereka.


tu diaa pucuk teh yang telah dikutip..tidak boleh disentuh dengan jari tauu!!

Dalam satu iklan untuk mencari pemungut teh sepenuh masa, pihak pengurusan Ladang Jiuhua yang terletak di sini, wilayah Henan menyatakan, pemohon mesti seorang perawan dengan saiz payu dara yang agak besar.

"Mereka perlu membersihkan diri setiap kali sebelum mula bekerja dan melakukan senaman khas untuk menguatkan leher dan bibir," kata jurucakap ladang berkenaan, Li Yong.

Menurutnya, ladang itu menawarkan gaji £50 (RM249) sehari yang dianggap lumayan di China kepada gadis-gadis terbabit.

Legenda tempatan menyatakan, daun teh itu dipungut oleh pari-pari dengan menggunakan mulutnya dan minuman herba tersebut didakwa dapat mengubati pelbagai jenis penyakit. - Agensi


.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post
SEO Reports for taotauajer.blogspot.com