Breaking

Saturday, September 27, 2014

OMG! - BADAN PENUH CACING AKIBAT SUKA MAKAN ‘SASHIMI’

TAOTAUAJER - DOKTOR sebuah hospital terkejut apabila mendapati tubuh seorang lelaki dipenuhi cacing akibat pengambilan makanan Jepun, sushi di Guangdong, China.


Penyakit pelik yang menimpa lelaki tersebut dikesan selepas dia mengadu mengalami kegatalan pada kulit dan sakit perut yang tidak sembuh.

Hasil imbasan doktor mendapati, setiap ruang tubuh badan lelaki terbabit dipenuhi cacing yang berpetonsi menjadi pembunuh dalam tempoh terdekat.



Kenapa umat islam diharamkan makan babi? Semoga info ini berguna buat semua....✪ LIKE Jika Suka,SHARE Jika Bermanfaat ✪
Posted by Koleksi Menarik Kehebatan Keajaiban Keindahan Kuasa Allah on Wednesday, 2 July 2014


Kewujudan cacing itu dipercayai berpunca daripada pemgambilan sejenis makanan Jepun iaitu sashimi – kepingan ikan mentah yang dianggap makanan terbaik di negara matahari terbit itu.

Pemeriksaan awal doktor mendapati, cacing itu kini membiak dengan pantas dan menganggu usus pesakit.

Berikutan itu, doktor akan berusaha mengawal pembiakan cacing selain membunuhnya dalam tempoh terdekat bagi memastikan sistem organ pesakit tidak terancam.
SUMBER : DailyMail

TAOTAUAJER : Omg.. memang menggelikan.. buat pengatahuan korang sashimi adalah makanan istimewa Jepun yang terdiri daripada daging mentah yang segar atau ikan dihiris menjadi kepingan nipis. Apabila benda yang dimakan tersebut tidak dimasak sebab itulah cacing-cacing ini masuk terus kedalam badan dan membiak.


Adbox