Breaking

Thursday, November 1, 2012

WOW! - Menakjubkan! China bina Tangga Ke Syurga (5 GAMBAR)

TAOTAUAJER - WOW terbinanya tangga ke syurga di China | Stairway To Heaven Hanya Di China. Sekiranya anda melihat tangga ini sudah cukup untuk membuat siapa pun kagum melihatnya. Tangga spiral ini dengan ketinggian 300 kaki atau 91 Meter telah dipasang di dinding Pegunungan Taihang di Linzhou untuk menawarkan sensasi gunung tanpa bahaya.



Pejabat pelancong China di Linzhou, Henan provinsi, berharap tangga ini akan memberikan pengunjung pengalaman nyata dari pergunungan.


Keluasan Gunung Taihang meliputi 250 mil dari utara ke selatan dan berjalan melalui Shanxi, Henan dan provinsi Hebei.

Jom lihat gambar- gambar Stairway To Heaven di bawah ini



 
Bagaimanpun kemudahan yang disediakan ini tidak semua orang boleh menaiki tangga ini, hanya orang-orang dibawah usia 60 tahun dan tidak memiliki masalah jantung atau paru-paru yang diperbolehkan naik tangga ini.

TAOTAUAJER - Stairway To Heaven iaitu dalam bahasa melayu di sebut sebagai tangga ke syurga namun ia bukanlah satu tangga untuk ke syurga tetapi boleh menjadi tangga ke neraka jika bunuh diri di tangga ini. Lagi satu masihkah korang ingat cerita dragon Ball? nie macam tempat goku nak naik dapatkan kacang ajaib le nie.  Jepun pulak nak bina lif ke bulan tah jadi tak jadi bila nak buat...giloss.

Adbox