Breaking

Monday, October 8, 2012

OMG! - Ada Minuman Beralkohol Dengan Rasa Payudara Wanita (4 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Pelik jer ade pulak air minuman beralkohol dengna rasa payudara wanita. Bunyi nyer pon dah agak lucah mane la dapat idea nak air alkohol dengan rasa payudara wanita nie sume taktik nak ramai pembeli le nie.


Satu syarikat perusahaan penjual minuman beralkohol dari Jerman, G-Spirits mencuba untuk mencipta sebuah rasa baru dalam seni minum alkohol. 


Mereka mencuba untuk menyediakan sebuah minuman dengan rasa payudara wanita. Macam mana rasanyer? haaaa...

Kalau yang dahkahwin tu tau la macamana rasanyer. Dikatakan, pelbagai minuman yang terdiri daripada vodkan rum dan wiski tersebut akan di tungkan terlebih dahulu di atas dada para model sebelum di masukkan di dalam botol.




Model-model yang terlibat adalah Alexa Varga, Amina Malakona, dan Evelin Aubert. Mereka juga diambil gambarnya sewaktu sumbangan dalam 2.500 liter G-Spirits itu, yang kemudian gambar tersebut dimasukkan dalam web perusahaan dan pada botol yang dijual.


TAOTAUAJER : Macam-macam cara orang kafir nie nak berniaga... nak untung lebih guna jer perempuan tu jer la taktik deorang. Air yang deorang minum tu rasa la sekali dengan peluh-peluh perempuan tu, tu yang nak sangat nye pun. Adoyai! - Koleksi Pelik jer

Adbox