Breaking

Monday, October 6, 2014

PELIK! - Lelaki Ini Menangis Air Mata Dakwat Kerana ..... (5 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Seorang lelaki di Brazil, selama dua hari dia menangiskan air mata bersama Dakwat kerana kedua biji matanya di tatu. Dakwat yang ada dimatanya membuat lelaki ini harus mengeluarkan air mata yang bercampur dengan dakwat Tatu.


Budaya mentatu tubuh sudah sering dilakukan oleh ramai orang dan rasanya pun sangat sakit, namun apa rasanya apabila biji mata yang sangat sensitif ditatu? Pasti rasanya sangat sakit. Lelaki Brazil bernama Rodrigo Fernando yang hampir seluruh tubuhnya dipenuhi tatu menginginkan dua buah biji matanya di tatu juga agar seluruh tubuhnya ada tatu tanpa terkecuali bahagian mata .



Proses mentatu yang dilakukan di biji mata Rodrigo Fernando dibantu oleh doktor mata, prosesnya dengan cara memasukan beberapa dakwat tato kebahagian sclera , iaitu lapisan pelindung di luar mata. Proses memasukan dakwat ke biji mata sendiri sebenarya tidak selamat sebab boleh saja membuat jangkitan dan yang mengakibatkan kebutaan sehinga harus benar benar orang yang profesional dalam melakukan ini untuk proses tatu mata .


Rodrigo Fernando sendiri mengaku selama dua hari ia menangis air mata dakwat sebab air matanya bercampur dengan dakwat tato . Namun kini kedua mata Rodrigo Fernando sudah penuh dengan tatu dan berubah menjadi sangat gelap oleh dakwat tato . 


Adbox