Breaking

Thursday, March 28, 2013

WOW! - Kini Mohawk Dijadikan Papan Iklan Bergerak di Amerika Syarikat (20 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Bagi sesetengah peminat fesyen rambut, rambut gaya Mohawk mungkin merupakan gaya rambut yang paling ekstrim dan menampakkan lebih otai dan ganas. Tapi lain pulak ceritanya di Amerika Syarikat, apabila siapa yang mempunyai gaya rambut mohawh boleh menjana pendapatan dan menjadikan rambut tersebut sebagai satu medium pengiklanan bergerak.Nak tahu macam mana? Meh tengok kat bawah ni..


Ternyata, terdapat banyak syarikat yang mahu mengiklankan produk mereka pada gaya rambut Mohawk ini dengan cara melukis di rambut Mohawk dengan jenis iklan apa yang akan di pamerkan di rambut berkenaan.



















Mohawk Gaz telah membuat berbagai rekaan iklan, misalnya seperti potret Marilyn Monroe, Mona Lisa atau Iris Kimbo. Pengiklanan rambut yang paling berkesan sejauh ini adalah sebuah jaring berserta dengan gelung bola keranjang yang melekat di kepala yang dipakainya sewaktu pertandingan NBA, di mana ia telah menarik perhatian yang besar dari kalangan orang ramai.

Gasmy mengatakan bahawa iklan yang di pasang pada rambutnya itu hanya akan bertahan selama seminggu, namun dia boleh mengubah gaya atau rekaan iklan sehingga tiga kali se-minggu, sekiranya dia memiliki klien yang berbeza.

TAOTAUAJER : Wow.. kalau sebelum nie tubuh manusia di jadikan papan iklan bergerak di Jepun kini kat Amerika Syarikat guna rambut la pulak sebagai media pengiklanan. Agak-agak korang deorang mandi tak untuk mengekalkan apa yang ada pada rambut nyer itu? - Koleksi Menarik


Adbox