Breaking

Tuesday, October 9, 2012

WOW! - Bayi Tunjuk Isyarat V Dalam Kandungan (3 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Wow bayi dalam kandungan ini membuat “V” ketika melakukan scan Ultrasonografi. Ini adalah kejadian yang tepat pada masanya dan jarang-jarang berlaku dan kita jumpainya.


Seorang ibu melakukan scan Ultrasonografi (USG) terhadap kandungannya. Namun perempuan itu terkejut ketika gambar scan itu muncul,anak dalam kandungannya nampak sedang membuat isyarat keamanan atau V dengan menggunakan jarinya.




Abigail Appleton dari Wraysburi,Britain berniat mencetak hasil gambar USG bayinya sebagai kenang-kenangan keluarganya. Abigail terkejut melihat penampakan bayi lelaki nyer. Abigail bercadang memberi nama anak lelakinya itu, William.

“Saya punya andaian dimana William adalah seorang budak yang nakal, saya fikir dia akan menjadi orang yang sukar untuk dikendalikan karana dia menendang saya setiap saat,” kata Abigail.

Seperti diketahui, tanda "V" di jari dipelopori oleh mantan Perdana Menteri Britain William Churchill era Perang Dunia Kedua. Sewaktu itu, Inggris mengalami masa tersukar dan terus ditekan oleh Jerman. Meski demikian, Churcill memutuskan untuk tetap menghibur warganya.


Oleh kerana itulah, ketika diambil gambarnya, Churchill langsung mengacungkan dua jari membentuk huruf "V" dan tersenyum. "V" juga merupakan lambang kemenangan dari asal kata (Victory).

SUMBER : TheSun

TAOTAUAJER : Menakjubkan bayi yang masih dalam perut ibunya boleh berbuat begitu.. comel jer, mungkin ini secara kebetulan dan tepat pada masanya gambar tersebut diambil bayi tersebut dapam posisi membuat "V". Kalau korang nak tau sebelum ini juga ada dilaporkan kejadian seperti ini pada 2009 di London. - Koleksi Kejadian Pelik dan Luar Biasa

Adbox