Breaking

Saturday, September 8, 2012

WOW! - Budak kebal,Kulit kalis api, ditusuk tidak berdarah (2 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Di Kuala Kubu Bharu seorang Budak kebal,Kulit kalis api, ditusuk tidak berdarah. Dia selayaknya digelar ‘budak kebal’ kerana kulitnya tidak melecur ketika dibakar dan langsung tidak berdarah apabila dicucuk dengan objek tajam.


Itu keistimewaan Mohd Adam Jamaluddin, 13, yang diperolehnya secara semula jadi selepas sering ‘bermain’ dengan api setiap kali membantu kerja ayahnya, Jamaluddin Hamzah, 48, yang mengusahakan bengkel kimpalan besi di Felda Gedangsa, dekat sini.
LUAR BIASA...Mohd Adam tidak berasa sakit ketika membakar tangannya.  
Malah, anak sulung daripada tiga beradik itu berkata, dia bukan saja tidak berasa panas, sebaliknya berasa sejuk apabila api membakar kulitnya.

“Rasa sejuk macam kena air batu saja dan saya tak tahu kenapa saya tidak berasa sakit,” katanya ketika ditemui.

Mohd Adam berkata, sejak membantu ayahnya melakukan kerja kimpalan besi empat tahun lalu dia sentiasa terdedah dengan percikan api kimpalan dan besi tajam, namun pelik mengapa kulitnya kebal.

SUMBER : hmetro

TAOTAUAJER : Mungkin budak ini mempunyai masalah saraf yang membuatkan budak ini tidak berasa sakit. Ini lah kebesaran ciptaan Allah yang di tunjukkan kepada kita semua. - Koleksi Pelik dan Unik.

Adbox