Breaking

Monday, September 17, 2012

OMG! - Pengguna tandas Manhattan Hotel ini dapat di lihat dari luar dirakam video (5 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Inilah kebangangan pencipta tandas ini apabila pengguna tandas di Manhattan Hotel dapat di lihat orang ramai dari luarTandas ini hanya di tingkat 13 di Standard Hotel, Manhattan.Orang ramai yang lalu lalalng boleh tengok orang ramai yang buang air di dalam tandas ini.


Kebanyakkan pengguna yang menggunakan tandas tersebut tiada amaran tentang tandas yang digunakan boleh dilihat dari luar. Tiada papan tanda diluar tandas lutsinar tersebut dan kelihatan orang ramai di bawah juga sedang mengambil gambar pengguna tandas tersebut.





sesetengah pengguna berkata mereka tidak peduli menjadi tontonan orang awam pada mereka..Ada juga seorang lelaki yang melambai kepada orang-orang di bawah ketika dia menggunakan tandas..

"Siapa peduli? Jadi orang tahu anda mahu membuang air?" kata Florentina Ballesteros, 26, kepada sebuah akhbar..


Hotel yang terletak di Manhattan, New York ini pernah digunakan oleh bintang terkenal seperti Leonardo DiCaprio dan Cameron Diaz.

Pada tahun 2008, hotel ini memenangi anugerah daripada Persatuan Perbandaran Seni New York untuk bangunan baru yang terbaik didirikan tahun itu


SUMBER : DM

TAOTAUAJER : Tak pasal-pasal aksi di bilik air terlihat orang ramai yang lalu lalang di kawasan tersebut. Sape la Engineer yang sungguh tidak bermoral buat design macam nie.

Adbox