Breaking

Sunday, September 16, 2012

KEJAM! - Mayat Doktor Disimen Dalam Tong Drum Di Mexico (3 Gambar)


TAOTAUAJER - Seorang doktor di temui mati disimen di dalam tong drum di Mexico. Seperti mana yang korang tahu, Mexico merupakan kawasan raja segala kartel dadah di Benua Amerika dan mungkin juga antara yang terbesar di dunia. 


Seorang doktor malang ini dibunuh dan disimen di dalam tong draum setelah merawat seorang ketua kartel dadah Mexico yang cedera parah. Ketua kartel tersebut berjaya dirawat oleh doktor dan untuk menyembunyikan identitinya, doktor tersebut telah dibunuh dengan kejam.

Lagi gambar di bawah ini...



Tong berwarna kuning tersebut berisi seoerang doktor dan yang berwarna hitam itu pulak tidak di ketahui mungkin pembantu doktor ini agak nyer.


Terdapat beberapa lagi gambar ngeri mayat di bunuh ini , tapi tak perlu la tao nak siarkan kerana tidak sesuai untuk tontonan awam sekadar cukup gambar di atas tersebut.

Kalau korang nak tau Kartel ialah rangkaian antarabangsa, pengeluar atau pengusaha dadah yang terlibat menguasai pasaran selain mengawal harga dadah. Isu jenayah bukan saja berlaku di kalangan mereka, tetapi juga melibatkan orang awam. Menurut sumber, mana-mana individu yang dilihat menjadi ancaman kepada kartel ini akan menghadapi ancaman bunuh dan biasanya mereka akan dibunuh. Kartel Mexico ini amat ganas dan tidak mengenal mangsa wanita atau kanak-kanak. Mereka membunuh tanpa belas kasihan malah terdapat juga pertempuran di antara kumpulan-kumpulan kartel yang bersaing di dalam pasaran.

TAOTAUAJER : Kejam sungguh dok tor tersebut di bunuh dan di simin di dalam tong drum tersebut. Malang sungguh dok tor tersebut. Bergini la Keganasan kartel dadah di Mexico. Jadi doktor pon kena bunuh, buat baik pon mati jugak mungkin dah nasib doktor ini mati di tangan kartel dadah.
  
Adbox