Breaking

Friday, September 28, 2012

GEMPAR! - Bayi Berwajah Dua Dan Empat Mata (3 GAMBAR)[VIDEO]

TAOTAUAJER - Bayi Berwajah Dua Dan Empat Mata | Kalau sebelum ini tao ade tunjuk kat korang bayi pelik yang lahir dengan tiada tengkuk dan berkaki seperti kambing (LINK) lain pula ceritanya di New Delhi, india digemparkan dengan kelahiran seorang bayi yang mempunyai 2 wajah dan 4 mata.


Lali, demikian nama bayi tersebut, dilahirkan oleh seorang wanita yang tinggal di daerah Uttar Pradesh, yang jaraknya kira-kira 50 km di utara New Delhi.

Saksikan video di bawah ini...


Bayi yang dianggap sebagai sebuah keajaiban ini disambut secara istimewa oleh keluarga, para tetangga dan anggota masyarakat lainnya. Mereka percaya bahwa bayi ini merupakan reinkarnasi dari Dewa Ganesha. Dan oleh sebab itu mereka mempersembahkan wang mereka kepada bayi ini.

Kerana keadaan fizikal bayi tersebut yang tidak normal, maka para doktor masih berfikir mengenai apa tindakan yang seharus diambil serta nutrisi yang bagaimanakah yang harus diberikan demi menjamin keselamatan bayi tersebut agar dapat membesar secara normal seperti bayi lainnya.



TAOTAUAJER - Semua ini adalah kuasa Allah.Kita sebagai manusia haram menganggap perkara pelik seperti ini seperti satu perkara yang perlu dipuja kerana semua itu adalah syirik dan khurafat. Marilah kita sama-sama berdoa agar bayi ini dapat hidup normal seperti bayi-bayi yang lain. - Koleksi Kejadian Pelik dan Luar Biasa

Adbox