Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » GEMPAR! - Jon Bon Jovi Penyanyi Lagenda Rockstar Meninggal - Hoax!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Jon Bon Jovi, penyanyi rockstar terkenal..sape yang tak kenal? Dikatakan bon jovi telah meninggal (mati) pada usia 49 tahun sewaktu mengadakan konsert di Bamboozle Festival,North Beach Asbury Park.

Khabar tentang meninggalnya Jon yang merupakan anggota utama dari grup Bon Jovi sekarang ini sedang menjadi perbincangan hangat disejumlah lama jejaring sosial seperti twitter dan facebook.

Khabar angin tersebut mulai heboh sejak isnin 19/12 kemarin. Akan tetapi berita tentang Jon Bon Jovi Meninggal itu adalah Hoax,Buktinya beberapa saat setelah habohnya khabar tersebut Jon Bon Jovi sendiri memastikan bahawa berita tersebut 100% bohong!


Seperti diberitakan oleh sejumlah media online, Jon Bon Jovi memiliki cara unik untuk menyangkal isu kematiannya tersebut. Melalui halaman facebooknya, dia upload gambar dirinya yang sedang berdiri di depan pokok natal penuh hiasan. Dia juga membawa sekeping kertas yang bertuliskan, 'Heave looks a lot like New Jersey.'

Dalam kertas yang dia pegang tersebut, juga termuat tarikh dan masa pengambilan gambar. Di dalamnya, tertulis tarikh 19 Desember 2011 pukul 06.00. Itu bermaksud, dia sedang dalam keadaan sehat waktu itu. Selain foto tersebut, Jon Bon Jovi juga menulis pesan berisi, "Istirahat telah membuat Jon tetap hidup dan baik-baik ajer sehingga sekarang! Foto ini baru saja diambil."

Khabar meninggalnya lelaki kelahiran New Jersey, Amerika Syarikat itu Sebelumnya disampaikan oleh dailynewbloginternational, Khabarnya Jon meninggal dunia akibat serangan jantung. Menurut pemberitaan, dia ditemukan dalam keadaan pengsan di ruang hotel Empress yang berlokasi di Asbury Park, New Jersey. Jon yang saat itu baru menyelesaikan penjelajahan dunia, segera di bawa ke hospital. Namun tak lame lepas itu dia diberitakan meninggal.

LinkKalau korang nak tau Website tersebut dilaporkan menyalin sejumlah cerita dari kisah kematian Michael Jackson pada tahun 2009.


SUMBER


.
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post