Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » AJAIB! - Kanak-kanak 6 Tahun Disunat Jin di Bilik Mandi
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Warga Palembang gemparkan dengan satu kejadian ajaib dimana seorang kanak-kanak berusia 6 tahun tanpa sebab yang jelas tiba tiba sudah di sunat oleh mahluk halus atau Jin.

seorang budak bernama Maulana Farid Asyipa (6) tiba tiba sudah di sunat oleh mahluk halus.

Menurut Tedi Samsu, ayah budak tersebut, bahawa kejadian tersebut baru diketahui Rabu (7/12/2011) sekitar pukul 16.00 WIB. Saat itu, anaknya seperti biasa mandi petang di bilik mandi.

Saat dia asyik mandi, tiba-tiba anaknya merasakan sedikit perih di bahagian kemaluannya namun tidak berdarah. Lalu ia melihat ke arah kemaluannya. Dan ketika diamatinya ternyata bentuknya sudah berubah, tidak ada kuncupnya lagi dan sudah seperti di sunat.

Melihat ada kelainan, spontan anaknya menangis. Tedi pun lantas menanyakan tentang perubahan di kemaluanya kepada isterinya. Lalu istrinya langsung memperhatikan dengan seksama dan ternyata benar kemaluan anaknya sudah terpotong seperti layaknya anak yang baru disunat.

Tetapi anehnya meskipun sudah seperti disunat kemaluan anaknya tersebut tidak mengeluarkan darah sedikitpun. Meskipun tidak ada keluhan dari anaknya, namun sebagai orangtua diapun mencoba memanggil bidan desa untuk mengetahui kalau benar bahawa anaknya tersebut sudah di sunat atau belum.

Ketika diperiksa oleh Bidan desa ternyata juga membenarkan jika kemaluan anaknya benar-benar sudah disunat dan keadaannya sudah bersih.
Sedangkan menurut Yosi bidan desa, membenarkan kalau kemaluan Farid keadaannya sudah di sunat dan cukup bersih.

Tetapi apakah dilakukan secara ghaib atau tidak ia kurang tahu, tetapi jika secara medik itu memang sudah seperti disunat seperti biasa.

Sementara itu menurut Farid, bahawa ia awalnya tidak tahu jika dirinya sudah disunat. Ia tahu ada keanehan ketika ia selesai mandi dan ingin memakai seluar. Ketika ia perhatikan ternyata kemaluannya berubah tidak seperti biasanya.

“Aku tahunya semasa nak pakai seluar Aku bingung ngapo lain, lalu aku teriak manggil ibu sebab terasa perih seperti di sayat. Aku tanya kenapa burungku sudah terpotong,” ucapnya sambil malu-malu



SUMBER | TRIBUNNEWS.COM

.
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post