Breaking

Tuesday, October 25, 2011

Nuffnang Blog Awards, Here I Come !

TAOTAUAJER - Nuffnang Blog Awards, Here I Come...



Dua tahun lalu, yang terbaik daripada yang terbaik di blogosphere telah disambut dengan yang julung kali mengadakan Asia-Pacific Blog Awards, Kini Nuffnang diberi penghormatan untuk mengadakan majlis anugerah serantau ini kembali, dan kali ini di negara Malaysia!

Pada 16 Dis 2011, Kuala Lumpur, Malaysia akan menghimpunkan seramai 500 blogger dari seluruh rantau Asia Pasifik bagi Nuffnang Asia Pasifik Blog Awards 2011 di Putrajaya Marriott. Anugerah ini bukan saja bertujuan untuk menghormati hanya kepada penulis blog terbaik di rantau ini, tetapi juga untuk membawa bersama komuniti blogger dari seluruh Asia Pasifik.

The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards dibawa kepada anda oleh Volkswagen Malaysia dan Putrajaya Marriott.

Di kesempatan ini juga tao juga menyertai The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards dalam pencalonan kategori Best Geek Blog , disamping itu juga tao ingin mengajak kepada semua blogger-blogger di luar sana untuk turut sama menyertai tao ke The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards.

Disini tao datang OH!
The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards

Antara 3 sebab utama untuk tao turut sama ke
The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards adalah:

  1. Buat julung kalinya tao selama berbloging di taotauajer ini dan memaparkan iklan dari Nuffnang untuk turut sama meriahkan Blog Award dan juga di calonkan dalam NAPBAS 2011.
  2. Tao sebagai seorang ahli komuniti Nuffnang harus hadir dan ini dapat merapatkan lagi hubungan antara ahli-ahli komuniti Nuffnang dari seluruh rantau Asia Pasifik malahan antara kominiti blogger juga, ini dapat mengeratkan lagi hubungan antara satu sama lain.
  3. Dimana tao antara blogger Malaysia yang aktif dan kekal berdamping bersama Nuffnang semoga undangan tao ke majlis The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards adalah tanda penghargaan dari Nuffnang.

Mesti korang baru tau pasal The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards nih kan. Korang dah ade buat pencalonan? kalau belum, korang boleh lah membuat pencalonan sebelum 2 November 2011 ini. KLIK SINI

Kepada korang yang rasa ringan-ringan tangan, mood tengah baik korang calon kan la taotauajer yang tau ajer nih yer ! Jom calon kan taotauajer KLIK SINI.


.
Adbox