Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » Aneh | Ayam tanpa bulu lahir di China
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Pelik jer kan, dimana seekor ayam yang lahir tanpa bulu di China. Tao tak tau la nak kata nih nasib malang atau nasib baik, nasib malang bagi ayam tersebut la togel bogel..haha tapi nasib baik bagi manusia senang masak tak perlu dah nak cabut bulu..sonang dah..hehee

Tengok...kusing tu pon dah terbayang ayam panggang kot, tunggu masa jer tuh

Kalau dulu, ada seekor ayam yang lahir dan membesar tanpa bulu di kampung Pemedan Timur Mangkunegaran, Kota Surakarta, Indonesia, yang terbaru ini di wilayah Shandong, China pula.


Ayam yang digelar sebagai Mr Feather (Ha Mao dalam Bahasa Cina) itu lahir tanpa sehelai bulu pun. Dogol sedogolnya.

Pemiliknya iaitu Encik Lao Yin berkata, "Saya mula menyedari ia berbeza 10 hari selepas kelahiran, yang lain berbulu, manakala dia hampir telanjang."

Kesiaannn ayam bugil nih..huhu

Photobucket
SUMBER | Dailymail .
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post