Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » » » » » Tau tak | Macam mana Gerhana Bulan berlaku.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Korang tao tak camner Gerhana Bulan berlaku?? Mesti korang da belajar kat sekolah dlu tapi da lupe2 kan..hehe, nie tao nak bagi tau. Tapi sebelum tu tao nak bagi tau dimana " Dimana pada 16hb ini, fenomena gerhana bulan penuh berlaku. Di Malaysia, kita akan dapat saksikan fenomena ini."

Salah satu fenomena yang belaku sewaktu gerhana, lawakan bila ade pelangi disitu

ok jom kita saksikan bagaimana gerhana ini boleh berlaku



updatesnyer kat page taotauajer .

Photobucket

.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post