Breaking

Wednesday, May 4, 2011

Wow | Cikgu BerSUMPAH Tak Cukur Janggut Sampai Osama Terkorban

Pergh...ade gak orang yang macam nie. Nie haa seorang cikgu di Washington nekad Bersumpah dari untuk tidak akan mencukur janggutnya hingga Osama Bin Laden tertangkap. Ianya Bersumpah semenjak kejadian serangan 11 September 2001 tu berlaku.

Kini , setelah pengumuman Obama di White House tentang terbunuhnya Osama oleh pasukan elite US Dan Gary Weddle pun menepati janjinya untuk mencukur janggutnya, 2 Mei, malam.


“Saya menghabiskan lima minit pertama dengan menangis dan saya tidak dapat cepat melupakannya,” kata Weddle (50) .

Weddle, yang tinggal di East Wenatchee dan mengajar di Ephrata, ingin mencukur misainya sejak bertahun-tahun yang lalu. Janggut panjang beruban yang tumbuh didagunya membuatkan Weddle kelihatan mirip dengan Osama Bin Laden. hahahaaa

Weddle adalah seorang guru ganti di Wenatchee ketika serangan di World Trade Center dan Pentagon, dan mengorbankan kira-kira 3,000 nyawa dalam kejadian tersebut.


Weddle mengatakan dia begitu terkejut dengan berita serangan itu sehingga tidak mencukur janggutnya. Beberapa minggu kemudian, Weddle memutuskan untuk tidak mencukurnya hinggalah Osama tertangkap atau terbunuh. Weddle menyangkakan ia hanya mengambil masa satu atau dua bulan sahaja. Amik kao 1 Dekad kau tunggu...tengok la dah panjang mana...kan da macam Osama dah. Kah Kah Kah

Tapi macam mana pulak kalau berita kematian Osama tu palsu?? Nah kao lekat balik...hahahaa.


Photobucket
SUMBER | TELEGRAPH
Adbox