Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » » » » » » » » » » » » » OMG! | Mak Cik Keji menghina islam di Wordpress
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Sungguh terkejut nyer apabila membukak wordpress seorang makcik nieh, memang betul-betul berani mengutuk memaki dan menghina islam. Tapi yang pelik nama mak cik tu islam Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara tapi dengan selamba menghina islam. WTH ! OMG! OMG!

nie gambar dalam blog beliau


Tak ke menghina namenyer toh?? Kenape mak cik toh sanggup buat camnieh ah? da ilang akal ke ape, or sememangnya mak cik nieh bukan islam dan cuba menghina dan memporak perandakan islam dengan menggunakan nama orang islam??

Selamber jer dye menghina dan mengeluarkan idea nyer untuk memutarbelitkan Hadis-hadis, Ayat-ayat Al-Quran, nabi dan juga Allah.

"Rukun iman ada enam perkara. Pertama percaya kepada babi yang disujud dengan menaikkan bontot yang bernama Allah. Kedua percaya kepada malaikat-malaikat pengecut yang takut anjing dan anak patung binatang. Ketiga percaya kepada kitab-kitab lucah macam Al-Quran dan buku awek bidadari bogel. Keempat percaya kepada rasul-rasul penyagak yang gatal zakarnya macam Muhammad si anjing itu. Kelima percaya kepada hari ngeri kiamat yang halal boleh telanjang puas-puas. Keenam percaya kepada qada dan qadar mahupun ada lubang jubur dan dubur yang ditentukan oleh babi Allah itu. Amin."

Korang berani buat mcm nieh, mesti tidak kan...tapi dye berani.

nieh pulak siap buat video khas lagi..mmg sial la makcik nieh



Ker ini sume ade konspirasi Fremasson??

Korang nak tengok lebih lanjut korang ley la gi kat http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/
korang tengok la sendiri betape kejinyer


Tak takut dilaknat Allah ker..

Korang sila buat entri ini dan sebarkan... korang jugak boleh buat aduan DI SINI ok....


OMG stand for- ( oh! Malaysia Gempar )

Photobucket .
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post