Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » » » » » » » » » » Gambar | Mahasiswa buat Seks di atas Kampus heboh
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Korang tengok la gambar -gambar bawah nie, ape la nak jadi.. atas bumbung pon nak buat projek.

Ceritanya, seorang mahasiswa USC, Los Angeles, Amerika Syarikat melakukan hubungan seks dengan seorang wanita yang tidak dikenalpasti. Deorang melakukan hubungan seks tu pada waktu siang dan disaksikan oleh ramai orang yang melihat ke atas banggunan Waite Phillios Halla dari USC. Motif kenapa deorang buat begitu pon saya tak tau, tetapi deorang sengaja melakukan hubungan seks tersebut di tepi dari atas banggunan tersebut supaya mendapat perhatian ...wtf

Photobucket
tu la banggunannya, agak-agak korang nampak tak..ade kat atas tu deorang buat seks

Kalau korang tengok gambar dibawah nie bukan main berani lagi deorang nie..dah la memalukan.

Photobucket
Macam xde port lain jer nak wat projek deorang nieh..kenapa perlu nak bagi orang nampak??


Photobucket
Wow. Dogy style...hahaa, sambil lihat pemandangan yang indah ker??

Photobucket
Tengok tu bukan main lagi..tak panas ker buat tengah panas dah la atas bumbung pulak tu..adesss

Peristiwa ini sangat mempermalukan dunia pendidikan khususnya di kampus yang terlibat, dan pihak universiti. Bila memungkinkan juga melakukan pembinaan moral yang lebih baik. Harap-harap xde la kejadian seperti ini di negara kita.


Photobucket
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post